The Content Trap - Anand Bharad

The Content Trap - Anand Bharad

Hit poslední doby, The Content Trap - Anand Bharad s trendy značkou . SKU: 9780812995381 Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
1 161 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new approach to one of the key questions of our time--how to thrive rather than be destroyed by digital transformation--from Harvard Business School Professor of Strategy Bharat Anand. Companies everywhere face two major challenges today: getting noticed and getting paid. To confront these obstacles, Bharat Anand examines a range of businesses around the world, from Chinese Internet giant Tencent to Scandinavian digital trailblazer Schibsted, from The New York Times to The Economist, and from talent management to the future of education. Drawing on these stories and on the latest research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths, and reorients strategy. Companies that now flourish are finding that the connections they foster are more important than the content they create. Success comes not from making the best content but from recognizing how content enables customers' connectivity; it comes not from protecting the value of content at all costs but from unearthing related opportunities close by; and it comes not from mimicking competitors' best practices but from seeing choices as part of a connected whole. Digital change means that everyone today can reach and interact with others directly: We are all in the content business. But that comes with risks that Bharat Anand teaches us how to recognize and navigate. Filled with conversations with key players and in-depth dispatches from the frontlines of digital change, The Content Trap is an essential new playbook for navigating the turbulent waters in which we find ourselves. Advance praise for The Content Trap As Bharat Anand shows in this eminently readable book, connections are now more important than content. His insights will bring you several steps closer to understanding the digital revolution and how you can avoid its many perils."--Daniel H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human "A very smart book--creators, ignore this at your peril. This revolution has been twenty years in the making, and Bharat Anand makes the past (and the future) a lot more clear."--Seth Godin, New York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin" The Content Trap - Anand Bharad od známé značky - tento produkt nabízíme za bombastickou cenu 1 161 . Nákup přes nás znamená jistotu dobré ceny. Naše heslo: kvalita, výhodná cena, prozákaznický přístup.

Další parametry The Content Trap - Anand Bharad

  • Název: The Content Trap - Anand Bharad
  • EAN: 9780812995381
  • Cena: 1 161
  • Dodací lhůta: 2 dnů

Podobné produkty

The Content Trap - Anand Bharad

Další produkty od výrobce

The Content Trap - Anand Bharad od top výrobce - tento hit pořídíte s výjimečnou slevou za 1 161 . Dělá nám radost, že naše akce dělají radost vám! Pokud máte rádi bezplatné poštovné, přidejte si do své objednávky zboží za více, jak 1500 Kč. Jasná úspora a k tomu spokojenost z nákupu, není proč váhat.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad [afc field=doprava-zdarma]
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč