Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24

Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24

Vaše oblíbené zboží, Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24 pocházející od značky Grada Publishing, a.s.. SKU: 9788024748627 Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
298 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

2., aktualizované a rozšířené vydání. Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a souvisejících oblastí. Kniha je rozšířena o pasáže zaměřené na možnosti sledování významu turismu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích a zabývá se novou metodikou sledování turismu, která bude používána od roku 2014. Aktualizace kvantitativních údajů se týká zejména kapitol zaměřených na regionální rozložení mezinárodního turismu a jeho hlavní zdrojové země a destinace. Rozšíření doznala i kapitola věnující se konkurenceschopnosti, turismu v rozvojových zemích a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy mezinárodního turismu.   První část knihy se věnuje analýze postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a zejména vládních a mimovládních mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří turismus v rozvojových zemích, hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU v legislativní oblasti. Výklad je doplněn praktickými příklady. Z obsahu  O autorce 9  Úvod 10  1 Turismus jako světový fenomén 11  1.1 Mezinárodní turismus 11  1.1.1 Vymezení základních pojmů 11  1.1.2 Turismus jako světový fenomén 12  1.2 Přístupy k hodnocení významu turismu ve světové ekonomice 13  1.2.1 Statistické hodnocení vlivu mezinárodního turismu 15  1.2.2 Ekonomicko-peněžní hodnocení vlivu mezinárodního turismu 15  1.2.3 Individuální hodnocení vlivu mezinárodního turismu 23  1.2.4 Sociokulturní hodnocení vlivu mezinárodního turismu 24  1.2.5 Globální dopady mezinárodního turismu na světovou ekonomiku 25  1.3 Shrnutí a úkoly 27  2 Postavení a význam turismu ve světové ekonomice 29  2.1 Turismus a světová ekonomika 29  2.1.1 Vznik a vývoj světové ekonomiky a turismu do 2. světové války 29  2.1.2 Rozvoj mezinárodního turismu po 2. světové válce 31  2.2 Turismus v mezinárodních ekonomických vztazích 38  2.2.1 Subjekty mezinárodního turismu 38  2.2.2 Turismus a mezinárodní ekonomické vztahy 42  2.3 Kvantitativní hodnocení pozice turismu ve světové ekonomice 48  2.3.1 Neoficiální satelitní účet světové ekonomiky 48  2.3.2 Kvantitativní ukazatele mezinárodních ekonomických vztahů v turismu 52  2.3.3 Pozice hlavních exportérů služeb turismu 57  2.4 Shrnutí a úkoly 60  3 Postavení turismu v mezinárodním obchodě službami 62  3.1 Mezinárodní klasifikace služeb 62  3.1.1 Služby a jejich vlastnosti 62  3.1.2 Klasifikace služeb s ohledem na vymezení sektoru turismu 62  3.2 Kvantifikace mezinárodního obchodu službami turismu 72  3.2.1 Možnosti kvantifikace mezinárodního obchodu službami turismu 72  3.2.2 Současný stav mezinárodního obchodu službami turismu 73  3.3 Liberalizace mezinárodního obchodu službami turismu 75  3.3.1 Role WTO v liberalizaci obchodu službami 75  3.3.2 Všeobecná dohoda o obchodu službami (GATS) - obecné závazky a pravidla 76  3.3.3 Všeobecná dohoda o obchodu službami (GATS) - specifické oblasti úpravy a výjimky 79  3.4 Liberalizace pohybu služeb turismu v evropském prostoru 81  3.4.1 Obecná východiska volného pohybu služeb 81  3.4.2 Směrnice 2006/123/ES o službách na vnitřním trhu 85  3.4.3 Směrnice 2005/36/ES o uznávání odborných kvalifikací 88  3.4.4 Směrnice 1990/314/EHS o souborných službách pro cesty, pobyty a zájezdy 89  3.4.5 Nařízení EP a Rady (ES) 1008/2008 o společných pravidlech pro provozování leteckých služeb 89  3.4.6 Nařízení EP a Rady 261/2004 o společných pravidlech náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě 90  3.4.7 Nařízení evropského parlamentu a rady (ES) 1371/2007 o právech a povinnostech cestujících v železniční přepravě 91  3.5 Shrnutí a úkoly 92  4 Statistický monitoring mezinárodního turismu 97  4.1 Vymezení a hlavní instituce statistického monitoringu mezinárodního turismu 97  4.1.1 Pojem a charakteristiky statistického monitoringu mezinárodního turismu 97  4.1.2 Statistický monitoring mezinárodního turismu UNWTO 97  4.1.3 Statistický monitoring mezinárodního turismu WTTC 99  4.2 Statistický monitoring vybraných institucí 99  4.2.1 Eurostat 99  4.2.2 OECD 100  4.2.3 Ostatní subjekty statistického monitoringu turismu 100  4.3 Shrnutí a úkoly 101  5 Regionální rozložení mezinárodního turismu 103  5.1 Regionální rozložení mezinárodního turismu podle UNWTO 103  5.1.1 Pět regionů světového turismu 103  5.1.2 Regionální rozložení mezinárodních příjezdů a příjmů 106  5.1.3 Regionální rozložení mezinárodních příjezdů a výjezdů... Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24 od známého výrobce Grada Publishing, a.s. - tento artikl objednávejte extra levně za 298 . Podívejte se také na další položky ze širokého katalogu. Jasná úspora a k tomu spokojenost z nákupu, není proč váhat.

Další parametry Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24

  • Název: Mezinárodní turismus - Monika Palatková
  • EAN: 9788024748627
  • Cena: 298
  • Dodací lhůta: 2 dnů

Podobné produkty

Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24

Další produkty od výrobce

Grada Publishing, a.s.

Mezinárodní turismus - Monika Palatková - 17x24 od kvalitního výrobce Grada Publishing, a.s. - tento produkt prodáváme extra výhodně za 298 . Ceny jsou tento týden stlačené na minimum. Pokud nechcete platit dopravu, stačí vytvořit objednávku v minimální hodnotě 1500 Kč. Zařaďte se ke spokojeným klientům.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad [afc field=doprava-zdarma]
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč