Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer

Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka - 17x23 cm, Sleva 13%

Výjimečný produkt Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka - 17x23 cm, Sleva 13% od společnosti za akční cenu 389 Kč. Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
389 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme v Evropě. „Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: - marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky - sociologům, pro které je unikátní demografickou studií - studentům a všem zájemcům o danou problematiku Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná. Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: „člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve.“ O autorech: Lehkomyslně strčí Jochen Kalka celé lidstvo do šuplíků, rozdělí je na propagátory nových trendů, experimentátory nebo požitkáře a dělá si pak starosti s tím, kam sám sebe zařadit. Promoval na univerzitě v Tübingen v oboru marketingové komunikace a pracoval od roku 1992 jako odborný redaktor časopisu Medienwelt, s pracovními výlety k Burdě a Ernst&Young. Jako šéfredaktor Media&Marketing nastartoval série o cílových skupinách s institutem Sinus, GIM a TNS Infratest. Dnes má co do činění hlavně s cílovými skupinami z mediální a reklamní branže, je ale zároveň šéfredaktorem časopisů W&V (Werben&Verkaufen), Marketingjournal, Kontakter a přirozeně Media&Marketing. Florian Allgayer jako studovaný psycholog a hudební vědec je poradcem a docentem pro analýzu cílové třídy a management poradenství pro zákazníky. Podporuje jako jednatel poradenského podniku Allgayer Media GmbH přitom své zákazníky, aby vystopovali cílové třídy setrvávající na svých hodnotách a aby je oslovili v té pravé tonalitě. Již mnoho let zodpovídá a stará se o řady cílových skupin v Media&Marketing. Byl autorem pro W&V, stejně jako šéfredaktorem a vydavatelem více odborných titulů zabývajících se speciálními tématy a časopisů v oblasti kultury mladých. Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka - 17x23 cm, Sleva 13% od oblíbeného výrobce Bizbooks - tento produkt prodáváme ve výhodné akci za 389 . Nakupujte v našem e-shopu za skvělé ceny. Ať vám ušetřené korunky udělají hodně radosti.

Další parametry Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka - 17x23 cm, Sleva 13%

  • Název: Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka
  • EAN: 9788025116173
  • Cena: 389
  • Dodací lhůta: 0 dnů

Podobné produkty

Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka - 17x23 cm, Sleva 13%

Další produkty od výrobce

Bizbooks

Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka - 17x23 cm, Sleva 13% od oblíbené společnosti - toto zboží pořídíte s unikátní slevou za 389 Kč. Výhodné ceny máme pro všechny zákazníky. Neotálejte s nákupem, cenu můžeme garantovat jen pro dnešní den.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč