Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 14%

Trhem osvědčený produkt, Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 14% značky za příznivou cenu 249 Kč. Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
249 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!. Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice. Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale také něco navíc. Jak potvrzují nejmodernější metody, včetně skenování mozků, lidé se jen zřídka rozhodují na základě racionálních argumentů. Rozhodují emoce a instinkty. Intuitivní marketing se proto vrací k základům, na nichž mohou malí a střední podnikatelé postavit svůj úspěch. Místo nákladných metod a nástrojů využívá možnosti, které každému z nás poskytuje intuice a obyčejný „selský rozum“. Po přečtení této knihy zjistíte, že nepotřebujete miliony, abyste mohli konkurovat velkým společnostem nebo abyste se vůbec vymanili z konkurenčního prostředí. Že nemusíte mít tituly a vysokoškolské vzdělání. Důležité jsou naopak zaujetí pro službu zákazníkům a nadšení pro vlastní práci, vynalézavost a odvaha přicházet s novými myšlenkami. Kniha Intuitivní marketing se obvykle nestává ozdobou podnikatelských knihoven, protože je opotřebená častým používáním. S ní tedy získáte nástroj, který vás bude každodenně provázet na cestě k úspěchu. Jak rozvíjet intuici, tuto schopnost vcítit se do zájmů a potřeb zákazníka, a jak si osvojit praktické zásady intuitivního marketingu, se snaží ukázat předkládaná kniha autora, jenž se právě těmito zásadami ve vlastní podnikatelské praxi řídí již po celé dvacetiletí. Zkušenost s vlastním podnikáním mi říkala, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte peníze nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice. Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale nejen je. Jak jsem se mnohokrát přesvědčil, dožadují se také uspokojení svých osobních potřeb, což je například (a především) požadavek na prokazování uznání a úcty. To, co jsem tehdy intuitivně rozeznal jako důležité, dnes potvrzují nejmodernější metody včetně skenování mozků. Vyplývá z nich, že zákazník se jen zřídka rozhoduje jen na základě racionálních argumentů. A že ty jsou ve většině případů méně důležité, než emoce a instinkty. Za tu dobu, která uplynula od napsání a prvního vydání knihy, se svět v některých ohledech podstatně změnil. Používáme mnohem více internet, máme chytré mobily, trávíme spoustu času na sociálních sítích. V e-shopech už nekupujeme jen knihy, ale také čerstvou zeleninu. Elektronické knihy vytlačují své tištěné předchůdce. Dalo by se tedy říci – a nemálo lidí si to skutečně myslí – že se odpovídajícím způsobem změnil i člověk a homo sapiens byl nahrazen homo digitalis. Jenže náš mozek se nevyvíjel po desítky roků, jak je tomu u počítačů nebo internetových technologií. Jestliže stále používá programy staré statisíce let, pak nemůžeme očekávat, že se během krátkého okamžiku významně přizpůsobí nové době. Pro marketing malých a středních podnikatelů z toho vyplývá zásadní úkol: Přestat se snažit předělávat zákazníky ke svému obrazu a začít moderní techniku a technologie používat v souladu s nastavením jejich mozků. Netvrďme, že lidé nepotřebují chuť, čich nebo dokonce hmat, protože je na internetu nevyužijí. Že jim stačí „přátelství“ na Facebooku a milují vylidněné samoobsluhy, kde nepotkají človíčka. Že největší uspokojení jim přináší porovnání dvou číselných tabulek s nabídkami. Že vlastně nenakupují lidé, ale big data. A že vlastně – jistě jen náhodou – chtějí vlastně to, co je pro nás nejpohodlnější dá nám nejméně práce. Ve skutečnosti jsme stále tvory společenskými a podle toho se chováme. Máme potřebu se setkávat, komunikovat spolu a získávat od druhých lidí podněty pro své emoční uspokojení. Nejsme roboti, nechováme se tak a především se ve svých rozhodnutích příliš neřídíme racionální logikou. To neznamená, že naše chování je tím pádem nepředvídatelné, ale že má jiná pravidla. A o nich se v této knize dozvíte mnoho zajímavého a užitečného. Jakkoliv se tedy může intuitivní marketing v záplavě návodů na podnikání v digitálním světě jevit jako poněkud nemoderní, opak je pravdou. Pokud nechcete klouzat po povrchu a toužíte uplatnit celý svůj marketingový potenciál, poskytne vám k tomu všechny potřebné návody a rady. A díky jejich... Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 14% originální od labelu Management Press, s.r.o. - tento produkt máte po jednoduché objednávce s úžasnou cenovkou 249 . Ceny jsou tento týden stlačené na minimum. Přejeme vám spokojenost z výhodného nákupu.

Další parametry Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 14%

  • Název: Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
  • EAN: 9788072613991
  • Cena: 249
  • Dodací lhůta: 7 dnů

Podobné produkty

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 14%

Další produkty od výrobce

Management Press, s.r.o.

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 14% od populárního výrobce - tento artikl nepropásněte výhodně za 249 Kč. Doporučujeme pouze prověřené prodejce a e-shopy. Naše heslo: kvalita, výhodná cena, prozákaznický přístup.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč