Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák - 143 x 204 x 13 mm

Žádaný produkt Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák - 143 x 204 x 13 mm od společnosti ve slevě 218 Kč. Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 4 ks

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Fyzika mikrosvěta. Publikace si klade za cíl nejen připravit žáky středních škol na novou podobu maturitní zkoušky z fyziky, ale také průběžně žákům pomáhat při jejich přípravě na jednotlivé hodiny fyziky během celého studia na střední škole. Zároveň může sbírka dobře posloužit i zájemcům o vysokoškolské studium při jejich přípravě na přijímací zkoušku z fyziky. Sbírka obsahuje více než 400 zajímavých úloh, které jsou rozděleny do 7 oddílů : Mechanika, Molekulová fyzika a termika, Mechanické kmitání a vlnění, Elektřina a magnetismus, Optika, Speciální teorie relativity Fyzika mikrosvěta. V každém oddílu jsou úlohy 2 typů: úlohy A (s postupem řešení a s výsledkem) a úlohy B (úlohy na podobné téma jen s výsledkem). Žáci si tedy mohou nejprve prostudovat úlohy typu A z dané části fyziky a potom si sami zkusit řešit podobné úlohy typu B. Témata úloh - tedy to, co si žáci mají řešením úloh procvičit - jsou uvedena na konci sbírky v části zvané Požedavky na znalosti a dovednosti maturantů a maturantek, a to pod stejným kódem, jako jsou kódy daných úloh. Pro náročnější studenty jsou navíc zařazeny úlohy C, které jsou obecně obtížnější, například proto, že se v nich prolíná více fyzikálních oborů, jsou matematicky náročnější nebo přesahují z fyziky do jiných oborů. K některým z těchto úloh typu C jsou uvedeny nápovědy. Obsah publikace je plně v souladu se vzdělávacím obsahem vymezeným Rámcovými vzdělávacími programy pro jednotlivé typy středních škol i s Katalogem požadavků ke zkouškám společné části maturitní zkoušky z fyziky. Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák - 143 x 204 x 13 mm od originálního výrobce PROMETHEUS, spol. s r.o. - tento produkt prodáváme téměř zdarma za 218 . Dělá nám radost, že naše akce dělají radost vám! Zařaďte se ke spokojeným klientům.

Další parametry Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák - 143 x 204 x 13 mm

• Název: Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák
  • EAN: 9788071964117
  • Cena: 218
  • Dodací lhůta: 7 dnů

Podobné produkty

Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák - 143 x 204 x 13 mm

Další produkty od výrobce

PROMETHEUS, spol. s r.o.

Fyzikální úlohy pro střední školy - Vojtěch Žák - 143 x 204 x 13 mm od výrobce - tento produkt prodáváme ve výprodejové akci za 218 Kč. Ceny zboží a skladovou dostupnost neustále aktualizujeme. Nákup u nás potěší také vaši peněženku.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby