x

Poslat produkt e-mailem

Odeslat

Mezinárodní podnikání. Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty

Cena s DPH
490,00
Cena bez DPH
490,00 Kč
skladem 1 kus
do košíku
Minimální odběr položky je 0ks
Maximální odběr položky je 0ks
Garantujeme vrácení peněz do 30ti dní
SEVT kód:
720L153492302
EAN kód:
9788074006548
Autor:
Lucie Meixnerová, Šárka Zapletalová, Zuzana Stefanovová
Výrobce:
Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
Popis zboží
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení.

V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních společností a v neposlední řadě rovněž hospodářská činnost podniku, obor podnikání.

Atraktivita knihy spočívá zejména v tom, že v jednotlivých kapitolách jsou prezentovány výsledky výzkumné studie zaměřené na mezinárodní podnikání českých firem.
Kniha je určena nejen studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale také manažerům a vlastníkům podniků, kteří mají v úmyslu podnikat, popř. již podnikají v zahraničí.


Rámcový obsah

Mezinárodní podnikání
Kategorizace podnikatelských subjektů pro potřeby mezinárodního podnikání
Role malých a středních podniků v mezinárodním podnikání

Strategické aspekty mezinárodního podnikání
Rozhodování o mezinárodním podnikání
Mezinárodní strategie

Manažerské aspekty mezinárodního podnikání
Proces internacionalizace podnikatelských aktivit
Modely internacionalizace podnikatelských aktivit
Organizační aspekty mezinárodních podnikatelských aktivit

Finanční aspekty mezinárodního podnikání
Finanční řízení v mezinárodním podnikání
Zdroje financování mezinárodního podnikání
Rozbory hospodářské činnosti podniku
Role účetnictví ve finančním řízení
Tvorba hodnoty pro shareholders
Tvorba ekonomické hodnoty
Holistické přístupy k finanční stránce mezinárodního podnikání

Parametry

ISBN kód:
9788074006548
EAN kód:
9788074006548
Rok vydání:
2017
Vazba:
brožovaná
Počet stran:
224

Přiložené dokumenty

    Náhled knihy
    Diskuze

    Máte dotaz k tomuto produktu? Zeptejte se nás!

    Jméno
    Předmět
    Text
     
     
     
     
    Vaše hodnocení

    Hodnocení produktů pochází od našich zákazníků, kteří produkt skutečně zakoupili. Více informací zde.

     

    Nejsou žádná hodnocení produktu.

    Pro hodnocení produktu se musíte přihlásit.