x

Poslat produkt e-mailem

Odeslat

Marketingová komunikace +CD

- 28 %
Toto zboží není dostupné Podobné produkty
Minimální odběr položky je 0ks
Maximální odběr položky je 0ks
Garantujeme vrácení peněz do 30ti dní
SEVT kód:
L1282105
EAN kód:
9788025110416
Autor:
Miroslav Foret
Výrobce:
Computer Press, a.s.
Popis zboží
Publikace je určena:
  • marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili
  • studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace

Dozvíte se:
  • jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy
  • jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory
  • co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována
  • jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl
  • jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat
  • že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst
  • jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst
  • na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum
  • jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt
  • jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství
  • kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň
  • jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě
  • kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.
  • jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit
  • jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě

Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.

O autorovi:
Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě. Tato publikace byla představena odborné veřejnosti na Mezinárodní vědecké konferenci Nové trendy – nové nápady 2006, která proběhla 23.-24.11.2006 na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě za účasti autora Prof. PhDr. Miroslava Foreta, CSc. 

Parametry

ISBN kód:
9788025110416
EAN kód:
9788025110416
Formát:
17x23 cm
Vazba:
pevná, vázaná
Počet stran:
464

Přiložené dokumenty

    Diskuze
    Vaše hodnocení