x

Poslat produkt e-mailem

Odeslat

Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech

Toto zboží není dostupné Podobné produkty
Minimální odběr položky je 0ks
Maximální odběr položky je 0ks
Garantujeme vrácení peněz do 30ti dní
SEVT kód:
K1426805
EAN kód:
9788072612062
Autor:
Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
Výrobce:
Management Press, s.r.o.
Popis zboží
Jedinou jistou věcí, jedinou konstantou našich životů (a pochopitelně i podnikatelského prostředí) je nejistota. Přesto existují výjimečné organizace, které trvale podávají vynikající výkon a dosahují skvělých výsledků, bez ohledu na proměnlivost vnějšího, ekonomického a podnikatelského prostředí. Nejnovější kniha autorského týmu v čele se S. R. Coveyem Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech se soustřeďuje na to, jak mohou organizace – v časech dobrých i zlých – dosahovat očekávaných, předvídatelně dobrých (a dobře předvídatelných) výsledků, a to tím, že se za všech okolností budou řídit čtyřmi klíčovými principy, které se nemění a na něž se za všech okolností mohou spolehnout.

VYNIKAJÍCÍM ZPŮSOBEM REALIZUJÍ SVÉ PRIORITY
Úspěšné organizace se soustřeďují na to, co je pro ně důležité. Mají jednoduché a jasně formulované cíle, které neustále zpřesňují, promítají je do podoby jasných úkolů, jež důsledně dotahují do konce. Všichni členové týmů znají své role při naplňování cílů – a bezezbytku je plní.

VYTVÁŘEJÍ ATMOSFÉRU DŮVĚRY SPOLU S AKCIONÁŘI A S PŘEDSTAVITELI DALŠÍCH ZÁJMOVÝCH SKUPIN
Nízká důvěra vše brzdí, zpomaluje a zvyšuje vaše náklady – zvláště v nejistých, nepředvídatelných časech. Je to prosté: budete-li důvěryhodní, lidé vám budou důvěřovat.  V atmosféře důvěry se budete moci pohybovat „rychlostí důvěry“, neboť stoupá-li úroveň důvěry, vše se zrychluje a (transakční) náklady klesají.¨

DOSAHUJÍ VÍCE (VYŠŠÍ HODNOTY PRO ZÁKAZNÍKY) S MÉNĚ ZDROJI
V těžkých časech se každý snaží dosahovat více s menšími vstupy, ale otázkou je „více čeho“? Úspěšné organizace se plně zaměřují na hodnotu, kterou vytvářejí – zejména pro své zákazníky, nejen na snižování nákladů.

ZBAVUJÍ LIDI STRACHU TÍM, ŽE JEJ PŘEMĚŇUJÍ V PRODUKTIVNÍ ENERGII
Nejisté, nepředvídatelné časy vyvolávají v lidech strach, úzkost, stres a beznaděj – a to v době, kdy je třeba maximálně se soustředit a zapojit se do práce. Úspěšné organizace pomáhají lidem překonat strach a zaměřit se na věci, které mohou ovlivnit. Když jsou lidé přesvědčeni o tom, že jejich konání má smysl, když mají poslání a strategii, jimž mohou věřit, vloží svou energii do jejich realizace.      Výjimeční lídři využívají těchto principů k tomu, aby v organizacích, které vedou, vytvořili „štíhlé“ a výkonné týmy, schopné soustředit se na „životně nejdůležitější, o úspěchu rozhodující cíl“ – týmy, které vítězí, když je „závod“ nejnáročnější, týmy, které nikdy nedovolí, aby je „porazily“ nejisté a turbulentní časy.

I tato nová kniha S. R. Coveyho (a jeho spolupracovníků B. Whitmana a B. Englanda) nese nezaměnitelné otisky motivačně působivého „coveyovského ducha“ – svůj úspěch a úspěch svých organizací máme plně ve svých rukou. Cestu k němu určuje a orientuje soustředění na základní hodnoty, zásady a pravidla a na mravní integritu osobnosti, naslouchání druhým a vytváření prostředí důvěry – to vše jako předpoklady jak silného a účinného vedení, budování efektivních týmů a výjimečných organizací, tak i dosahování vynikajících výsledků ve vnějším prostředí organizace prostřednictvím poskytování jedinečně vysoké hodnoty pro zákazníky či další zájmové skupiny.

Kniha vyšla ve spolupráci se společností FC Czech. Stephen R. Covey je mezinárodně respektovanou autoritou v oboru vedení lidí, učitelem, konzultantem, spoluzakladatelem a místopředsedou společnosti FranklinCovey. Je autorem „historického“ bestselleru 7 návyků skutečně efektivních lidí a viceprezidentem společnosti FranklinCovey. Již desítky let pracuje s lídry ziskových i neziskových organizací po celém světě. Bob Whitman je prezidentem a generálním ředitelem společnosti FranklinCovey a úspěšným soukromým investorem. Je prezidentem a jedním z ředitelů společnosti Hampstead Group. Breck England poskytuje konzultační služby především v oboru strategického plánování a komunikace. Mezi jeho klienty patří přední světové korporace.

Parametry

ISBN kód:
9788072612062
EAN kód:
9788072612062
Rok vydání:
2010
Formát:
13x20 cm
Vazba:
pevná, vázaná
Počet stran:
128

Přiložené dokumenty

    Náhled knihy
    Diskuze
    Vaše hodnocení

    Hodnocení produktů pochází od našich zákazníků, kteří produkt skutečně zakoupili. Více informací zde.

     

    Nejsou žádná hodnocení produktu.

    Pro hodnocení produktu se musíte přihlásit.