Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24

Velmi žádaný produkt, Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24 od známého výrobce v akci za 298 Kč. Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
298 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat ? 3., rozšířené vydání. Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24 od oblíbeného výrobce Grada Publishing, a.s. - toto zboží si můžete opatřit výhodně za 298 . Výhodné ceny máme pro všechny zákazníky. Už jsme vás přesvědčili, že tohle musíte mít?

Další parametry Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24

  • Název: Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
  • EAN: 9788024739267
  • Cena: 298
  • Dodací lhůta: 0 dnů

Podobné produkty

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24

Další produkty od výrobce

Grada Publishing, a.s.

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - 17x24 značky - tento produkt dodáváme ve výprodejové akci za 298 Kč. Čekáme, že tahle nabídka se zařadí mezi bestsellery. Neplaťte jinde víc, než musíte.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč